Jen málo začínajících firem nebojuje s nedostatkem zákazníků. Prostředky na reklamu jsou omezené a tak řada možností na svou propagaci nepřipadá vůbec v úvahu. Jsou to ale právě zákazníci, kteří mohou generovat zisk a zároveň pomáhají firmě růst. Ne nadarmo i velké firmy investují do marketingu miliony korun ročně. Ovšem reklamní trh se za posledních let rapidně změnil. Televizní reklama je dnes již spíše přežitkem, který negeneruje potřebný zisk. Mnoho velkých firem se pomalu ale jistě přesouvá na sociální sítě. Ty v posledních letech zažívají nevídaný boom, jak dlouho ale vydrží, je věc druhá. I malé firmy však mohou své služby či produkty propagovat právě tam.
Vlastní webová stránka podpoří prodej
Webová stránka s vlastní doménou je dnes již jakýsi standard, bez kterého se žádná začínající ale i léty prověřená firma neobejde. To si naštěstí dnes již řada začínajících podnikatelů uvědomuje. Jen webová stránka ale nestačí, mnohdy je potřeba mnohem víc, aby web dokázal generovat potřebný zisk. Pokud alespoň trochu rozumíte problematice SEO, jistě víte, o čem je řeč. Webové stránky musí být pravidelně aktualizovány a plněny zajímavým obsahem. Je zapotřebí také umět pracovat s klíčovými slovy, které zjednoduší potencionálním zákazníkům cestu k vám.
Ppc reklamy – jak vypadají?
Může si tak velmi snadno korigovat sumu, kterou se rozhodne vynaložit na reklamní obsah.
Ads a sklik ppc reklamy jsou nejznámější systémy, které se u nás používají. Zatímco Ads od Googlu je nejvíce využíván v zahraničí, u nás je to pak Sklik od Seznamu.cz. Nesmíme opomenout ale takové platformy, jako je Facebook, Instagram, Spotify, Twitter a další.